Alla inlägg den 28 december 2011

Av Ellenor - 28 december 2011 22:34

Min morgon började komiskt :D Hittade inte bilnycklarna när jag skulle iväg till jobbet, i 20 minuter sprang jag runt som en tok och letade. Tar tillslut pappas nycklar, plockar upp arbetsskorna och upptäcker att de ligger där! Hur gick detta nu till? Igår när jag klev ur bilen hade jag lite saker att bära på (bl.a de här skorna) och visste inte riktgt vart jag skulle göra av nycklarna, så då slank de ner i ena skon. Ställde sedan skorna i hallen och tänkte inte mer på det :p


Idag har jag burit massa kartonger och kört bil massor fram och tillbaka! Min faster och kusin skulle flytta. Till hjälp var jag, pappa, min andra faster och min andra kusin. Det är inte så ofta man umgås och såklart tar man chansen när den kommer! Jag tycker det var jättetrevligt att umgås med dem :) Vi käkade ute också, blev pizza för min del, gott och behövligt var det =)


Ikväll har jag provat min glassmaskin :D glassen blev mums mums!

Ovido - Quiz & Flashcards