Alla inlägg under november 2010

Av Ellenor - 30 november 2010 23:17

I eftermiddags fikade jag med Belma och Maya på stan.
Riktigt mysigt och trevligt hade vi :)

Har uträttat lite andra ärenden idag också!

Jag kan bara hoppas.

Av Ellenor - 28 november 2010 14:15

Fasiken vad roligt vi hade igår!! :D
Vi dansade benen av oss och skrattade hela kvällen! :D


Vi stod i kön till Hela Huset men Belma och Ricard förfrös tårna så de gav upp och jag följde lite motvilligt efter. Men som sagt, vilken toppen kväll det blev ändå!! :D

Av Ellenor - 27 november 2010 21:06

Jag och Ricard är hemma hos Belma! Vi förfestar och spelar kortspelet "högre eller lägre", Belma är rolig! :p Hihihi. Klockan 21:40 tar vi bussen till stan, ska in på Hela Huset!! :D Wiiie, jag längtar!

Ricard öppnar Belmas och mina flaskor med en bordskniv, Belma hade inte kapsylöppnare :( Men han är duktig!

Av Ellenor - 21 november 2010 23:45

Ett små regnigt Stockholm mötte oss i Lördags när vi anlände.


Vi käkade på Kina, kollade på nya mobiler och shoppade lite småsaker. På kvällen blev det utgång! Inte riktigt enligt planerna, men vi fick en riktigt bra, rolig och lyckad kväll ändå!! :) Som dessutom bara var min och Ricard's


På Söndagen åt vi en supergod hotellfrukost och sedan lunchade vi med Ida i Birkastan. Jag och Ricard såg nya Harry Potter på bio, den var jättebra!

Av Ellenor - 18 november 2010 19:42

Idag är det exakt ett årsen jag och Ida åkte på kryssning, en 24 timmars, Sthlm-Åbo.


Tiden har gått så väldigt fort, det känns som att den bara flugit förbi.. Det är så mycket som hänt men ändå är allt precis som vanligt.


Allting är som vanligt
men ingenting som förr.

Av Ellenor - 14 november 2010 23:30

Igår åkte jag till Sthlm för att hälsa på Ida.


På shoppingrundan köpte Ida smink och var överlycklig hihihi, själv hittade jag bl.a smink borttagnings grejs, toppenbra! Till kvällen åt vi varma mackor med fetaost, mozarella och skinka, så himla gott.


Vi fixade oss och förfestade lite på hennes rum innan vi gav oss ut i Sthlms natten. Gick först till Fridays men det kändes inge bra så vi drog vidare till Gamla Stan och in på sjätte tunnan, det var hur mysigt som helst med medtidstema!! :) Avslutade kvällen hemma i köket med lite ätbart som vi köpt oss på hemvägen.


Idag har vi bara slappat, tagit en promenad och bakat browniekaka :)

Av Ellenor - 12 november 2010 23:15

Idag har jag jobbat precis hela dagen och jag undrade hur jag skulle hinna med allt jag hade tänkt efteråt. Träna, packa, prova kläder för utgång och träffa Belma. Jag fick skippa träningen, hade ju ändå sprungit runt så mycket på jobbet :p

Kände mig rätt stressad men sen när jag kom hem till Belma släppte allting och jag kopplade av. Vi såg på Idol, snaskade godis och pratade om allt. Riktig myskväll :-)

Av Ellenor - 11 november 2010 19:09

Ge mig massage någon, snälla?!
Jag vill skrika i högan sky av skön smärta.


Min rygg värker och det kommer från skulderbladen. Det är en blandning av träningsvärk + naturligt ont. Det kommer över mig i perioder, när jag får så jäkla ont, sedan dess i mellan är det helt okej. Jag gör mina ryggövningar så ofta som jag hinner och kommer ihåg, de hjälper verkligen. Tack för det.

Ovido - Quiz & Flashcards