Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ellenor - 2 december 2011 12:37

Åkte till Kupolen imorse till 08 för att byggstäda tillsammans två andra tjejer. Den ena tjejen, Jessica, har jag träffat förut, oväntat men trevligt =) Vi fick fram våra saker och satte igång, det hela gick bra och vi blev klara med ena halvan av butiken. I den andra halvan var det proppfullt med stora och tunga saker. Våran teamledare kom förbi och fick se allt, hon ringde till ansvarig och fick reda på av honom att han inte beställt någon städning till just denna butik.. Vi hade alltså städat på fel ställe :p


Mitt i allt detta gick även brandlarmet på Kupolen, så det var bara att gå ut. Vi stod där ute och huttrade och funderade över om de på Phone house (där vi skulle ha städat) var lite småsura nu eller :p haha. När vi väl kunde gå in igen lämnade vi tillbaka alla grejer, råkade sedan hamna på ett möte och efter det kunde vi åka hem!


Nu sitter jag och funderar vad jag ska hitta på idag. Det är kallt ute men solen lyser iaf. Jag borde käka något. Blir nog en tur med bilen sen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards