Alla inlägg under januari 2011

Av Ellenor - 31 januari 2011 20:45

Är nyss hemkommen efter fyra timmar shopping med Belma på Kupolen! Under dessa timmar lyckades jag köpa 3 saker och Belma 4 saker, varav ett linne som vi köpte lika :) Vi gick i varenda butik med kläder och smink :p Jag trodde nästan inte att vi skulle hinna med allt! Men vi hann (precis som alltid) med 15 minuter till godo :p De minuterna satt vi bara på en bänk och väntade, helt slut båda två :p

Mina köp blev:


* Ett par örhängen
* Armband
* Linne


:)

Av Ellenor - 30 januari 2011 21:15

Söndags-slapp hos Belma. Tv, godis, facebook, prova kläder, helg planering, prata, prata, prata :p


Det här behövdes verkligen! Hon räddade min dag och jag räddade hennes. Det kändes som att vi tog tag i och lyfte upp varandra från att ramla   

Av Ellenor - 29 januari 2011 15:15

Idag utförde jag ett litet jobb i Hedemora ;) Ida följde med som sällskap och vi lunchade på en grekisk restaurang, flera bitar var kalla, inte så bra! Dock så smakade maten jättebra och det var gott så ingen av oss orkade klaga.

En trevlig liten utflykt iaf!! :)

Av Ellenor - 27 januari 2011 21:07

Någon mer än jag som bara älskar det?? :)


Jag tycker det är så himla bra och roligt att se på! Tjejerna är underbara och jag uppfattar det som att de kommer väldigt bra överens. De glädjs åt varandra när något går bra och de stöttar varandra när något går mindre bra. De har dessutom roligt tillsammans.


Idag sändes det tredje avsnittet och de avslöjade sina titlar för någon som prinsessorna själva valt. Alla tre personerna tog det bra och för dem var tjejerna fortfarande Aaliyha, Gabby och Cinderella.


Dessa tre har ju lärt känna tjejerna på insidan, för den som hon verkligen är. Inte för någon titel eller någon rikedom. Det är så fint på något sätt tycker jag :)

Av Ellenor - 25 januari 2011 20:54

Jag fryser! Kröp ner under filten tidigare ikväll och vilade, blev lite varmare ett tag iaf. Sedan skrattade jag till 'Vänner' för att 30 minuter senare snyfta till 'Sofias änglar', jag stängde av och bestämde mig för att sitta lite här istället.


Just nu letar jag efter en ringsignal till mobilen, har hittils provat säkert 10 st men har inte fått något napp! :s Jag har några kandidater till som är värda att prova.


Jobb, jobb, jobb. Det står högt på min lista just nu. Jag toksöker. Ringer själv runt, kollar på ams hemsida, söker bland släkt/vänner/bekanta och frågar om råd. Inget undantag i detta inlägg, någon som kan tipsa mig? Det är bara att höra av sig!



Kom ihåg: Det finns alltid något som kan få dig att skratta!   

Av Ellenor - 14 januari 2011 12:31

Hjälp! Vad hemskt! En kille går på bröllop med sin flickvän. Helt förfärligt! Eller?


Jag kan tänka mig familjens åsikter om hans tjej och jag kan tänka mig varför de inte vill att han ska visa sig med henne. Men någonstans känner jag ändå att det är hans liv och han får vara med vem han vill, något som familjen måste acceptera. Likaväl svenska folket..


Jag har defenitivt mina egna åsikter om den där tjejen! Dock inget som ska skrivas här, för då blir bloggen barnförbjuden :) Men troligen ser han säkert andra saker hos henne som inte framgår i media precis. Därför tycker jag att man ska acceptera hans val av flickvän.


http://www.expressen.se/nyheter/1.2289088/carl-philip-gar-pa-brollop-med-sofia

Av Ellenor - 9 januari 2011 22:35

Just nu vill jag stänga av och varken känna eller tänka.

När jag säger att mamma inte finns i mitt liv tror folk att hon är död, men så är det ju inte. När jag säger det, ser de förvirrade ut och tycker att då finns hon ju i mitt liv? Men nej, det gör hon inte! En mamma som min, finns inte i ens liv. En mamma som min, finns inte för mig. En mamma som min, har heller aldrig funnits för mig.

Ibland går jag sönder när jag tänker på att det finns absolut ingenting som kan förändra det. Det kommer aldrig förändras. Det har varit som det varit och det är som det är. Just nu är en sådan stund som jag går sönder.

Jag undrar om det finns någon där ute som vet hur det är..

Ovido - Quiz & Flashcards