Alla inlägg under maj 2010

Av Ellenor - 29 maj 2010 23:45

Var på fest i parken ikväll. Gott att dricka, trevligt sällskap, brännboll och helt okej väder! :) Sedan fortsatte festen i en lägenhet precis i närheten.


Både jag och Ricard hade en jättebra kväll :)

Av Ellenor - 26 maj 2010 22:44

Premiär för grillning nu ikväll! Flintastek stod på menyn och den blev utsökt. Potatissallad och vanlig sallad till det.

Riktigt gott var det :)

Av Ellenor - 19 maj 2010 22:16

"Du kan korsförhöra mig och finna att jag vill ha dig.
Sen kan du kroppsvisitera mig och finna varje liten del av mig
vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha dig"

Av Ellenor - 18 maj 2010 17:29

"Sluta gråt, det är ju pinsamt!".
Vuxna karl, vräker ur sig de orden till en liten flicka på 6 år. Hallå, vem är pinsam, egentligen?! Han som vräker ur sig de orden eller hon som gråter? Han skriker inte bara en gång, utan tre! Allt lika onödigt. Hon som så gärna ville cykla hem, men cykeln fick inte plats i bilen. Det finns så många snälla sätt man kan säga det på.


Åhh, jag var på vippen att säga åt honom att jag tyckte det han gjorde var fel. Men jag gjorde ingenting.. vilket jag nu kan tycka att jag borde ha gjort. Jag hoppas verkligen att han ångrar sig och har bett om ursäkt.

Av Ellenor - 17 maj 2010 19:02

Det kändes annorlunda idag. Inte som förut.
Jag är verkligen på rätt väg och det är helt fantastisk! :D

Av Ellenor - 15 maj 2010 23:45

Ida undrade om vi skulle "hänga" lite ikväll. Jag var inte sen att haka på! Vad skulle jag ha gjort istället? suttit hemma och säckat framför datorn typ. Nä, då är det trevligare att umgås :-) Gick en hel drös med filmer på tv, vi knäppte i mellan lite. Kom på att vi aldrig har varit ut själva nån gång, så det ska vi ta och göra :D

Strålande sol och sommarvärme idag!

Av Ellenor - 14 maj 2010 23:45

Ikväll var CIzzi hit en sväng. Vi kollade på filmen "dumpad" medans en och annan godisbit slank ner. Den var ganska rolig och helt okej :)

Har regnat precis hela dagen idag, tråk tråk.. men lite mys också faktiskt! Låt regnet komma nu så får vi fint i sommar! ;D

Av Ellenor - 13 maj 2010 21:49

Melodifestivalpass på Friskis på förmiddagen! Det var jättekul!   



Eftermiddagen har jag tillbringat hemma hos Belma och Maya, lekte lite med bilar och bygde vägbana med Maya. Så kollade Belma och jag på tv och bara umgicks  


Har inte orkat fixa mig nånting idag. Mjukisbyxor och Ricards t-shirt har det fått bli efter träning och dusch. Mysigt värre   

Ovido - Quiz & Flashcards