Alla inlägg under oktober 2010

Av Ellenor - 30 oktober 2010 23:45

Idag har jag och älskling gjort en pumpa! Det var lite sulligt att hålla på med men gú vilket snyggt reslutat det blev! Snyggaste pumpan ever :) Senare på eftermiddagen gick vi också i skogen litegrann, riktigt skönt var det.

Jag har varit hemma hos Belma ikväll i hennes nya lägenhet. Jag tycker den är fin och ser fram emot fler kvällar i den :) Både mys och fest :D

Av Ellenor - 28 oktober 2010 22:00

Ikväll var jag på en föreläsning med Linda Fändriks. Hon var jättebra och hon vet verkligen vad hon pratar om. Hon har gått igenom precis allt det där, hon har klarat av allting och hon kommer fortsätta med det. Linda är en väldigt stark person i sig själv, dock som hon sa "man är alltid starkare med andra".
För.. ensam är inte stark.

Av Ellenor - 24 oktober 2010 23:30

Idag har jag och Ricard betett oss som två bakis, trots att vi inte druckit en droppe i helgen. Vi har gått till pizzerian 7 min bort och hämtat pizza som vi åt medans vi kollade på Beck på datorn. Senare var det Beck på tv som vi också glodde på.


Underbara Söndag!

Av Ellenor - 21 oktober 2010 17:45

Min mun log upp till öronen och jag skrattade när jag satt på gungbrädan i höstsolen. Det var härligt att få känna hur roligt det faktiskt kan vara fortfarande! Hur mycket som kommer upp när man sitter där =)


Den här veckan har jag jobbat varje dag + det har varit mycket att göra i vardagen. Träning, körlektion och möten. Imorgon efter jobbet är det iaf Fredag och jag ska mysa, inte göra ett jutta. Jag ska kolla på Idol och äta gott framför tv:en :)

Av Ellenor - 16 oktober 2010 17:24

Det där försöket igår gick över förväntan. Jag hade helt galet roligt! :D Musiken var bra, sällskapet toppen, jag skrattade mycket och dansade tills mina fötter gjorde ont.


I all fylla och hast lyckades jag sätta på mig bara ett örhänge (de är stora) som upptäcktes i Falun, lite sent att göra något åt det då ;P Men vi kom in i tid, skjutsen fixade sig och på bussen hem slumrade jag och Belma.


En jättelyckad kväll! :D

Av Ellenor - 15 oktober 2010 16:05

Ikväll gör vi ett nytt försök! Festa i Falun med Belma och Ricard :)

Av Ellenor - 13 oktober 2010 19:55

Folk som riskerar sitt eget liv för att rädda någon annan.


Dessa människor finns, tyvärr är de för få. Det finns olika sorters hjältar tycker jag. De som räddar liv, de som stöttar, de som bara finns, de som gör en fin insats.


Jag har mina egna hjältar i mitt liv, personer som jag ser upp till.
Jag hoppas ni vet vilka ni är :) Ni är helt fantastiska <3

Av Ellenor - 9 oktober 2010 23:45

Var meningen att jag och Belma skulle dra ut på krogen, vi var sugna på att dansa och släppa loss! Mitt upp i förfesten får vi reda på att Flamingo har stängt för renovering i 2 veckor. Funderade ett tag på att dra nån annanstans, men det var dyrt och våra plånböcker höll inte riktigt med. Så vi stannade hemma istället.

Hade en jäkligt trevlig kväll iaf! :)

Ovido - Quiz & Flashcards