Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ellenor - 1 december 2011 22:33

Nästan hela veckan har gått utan att jag bloggat en enda gång. Har inte riktigt känts som jag haft nåt speciellt att blogga om.. men det har jag väl aldrig, iofs :p


I veckan har jag jobbat, tränat, julpyntat lite, inhandlat min första julklapp och fått några smågrejer fixade. Som vanligt tänker jag alldeles för mycket, men det känns som jag hittat en bra lösning nu. Åtminstone just nu :)


Vinden viner utanför fönstret och den har gjort flera dagar i rad, det är kallt ute. Själv ligger jag i sängen, med varma kläder och under täcke + filt. Mina små missar är också inomhus och har det bra :)


Men det är inte alla katter som har det så bra, jag tänker på alla där ute i kylan och den tanken får mina ögon att bli tårfyllda, för jag vet att det finns och jag lovar, om jag visste vart någon kisse i min närhet fanns, skulle jag åka dit och ta hem den! Skulle pyssla om den som en liten bebis. Jag skulle göra mycket för katter, väldigt mycket.. Jag tror att det är min grej. Dessa underbara djur! =)


Brukar säga att jag redan har två bebisar, mina älskade, finaste och bästa katter på hela jorden!      

Ovido - Quiz & Flashcards