Alla inlägg under februari 2010

Av Ellenor - 28 februari 2010 16:03

Hela Februari har gått och jag kan nästan inte tro det. Snart börjar våren, den är verkligen på ingång nu. Det känns helt fantastisk och jag kan knappt bärga mig för att se vad den kommer att bjuda på, liksom sommaren 2010.
Jag känner mig förväntansfull!

Av Ellenor - 25 februari 2010 23:24

Ikväll kändes träningen toppen! Den var helt underbar!! <3


Har varit ute och kört lite bil också, utan att köra in i något denna gång heller, woohoo! Känner mig pepp på körkortet igen. Heja heja!

Av Ellenor - 22 februari 2010 23:22

Hur har folk uppfattat mig innan de känt mig?

Har den bilden ändrats efter att de lärt känna mig?
Hur isf?


Jag är galet nyfiken.

Av Ellenor - 20 februari 2010 18:13

Har gjort lite nyttigt av den här dagen, det känns himla bra! Ricard och jag har kommit på att vi ska använda varandra som motivation, det lär fungera ;D


Ikväll ska jag hem till Linda och kolla på melodifestivalen, trevligt ska det bli :) Snön yr utanför och inomhus i värmen ska vi sitta och bara slappa.

Av Ellenor - 19 februari 2010 18:27

Jag är så galet partysugen i kväll!


Vill bara ut! Vara på en riktigt kul förfest med buzz, kortspel, bra musik, mycket folk och mycket skratt. Sedan dra ut på krogen där jag ska dansa tills mina fötter gör ont men ändå fortsätta att dansa, skratta ännu mer och vara social med trevliga människor!


Party, ge mig!

Av Ellenor - 17 februari 2010 19:45

och så var motivationen till vissa saker på topp igen! Helt plötsligt dyker den upp från ingenstans. Önskar bara att den kunde komma på besök liite oftare ;) Den här gången är det min egen motivation, från mig på egen hand. Ännu bättre upp alltså.

Det finns en sak jag SKA fixa. Även om jag får slåss, gå sönder och falla ihop.
För jag vet att det kommer vara värt precis allting sen när jag har lyckats.

Av Ellenor - 10 februari 2010 22:59

Aerobics pass på förmiddagen och sen lunch med Belma på Matpalatset :)
Riktigt trevligt! :)


Jag har sovit toppen i en hel vecka nu. Har somnat mellan 23 och 00 varje kväll och vaknat i tid på morgonen. Känner likadant ikväll, så ska snart gå och sova. Kommer vara behövligt inför imorgon, då jag ska resa hela dagen.

Av Ellenor - 9 februari 2010 19:15

Den senaste veckan har varit helt underbar.
Ricard är bäst och han är bara min <3


Älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards