Alla inlägg under september 2009

Av Ellenor - 26 september 2009 13:52

Hahah, jag kände mig bakis när jag vaknade idag! Trots att jag "bara" var på Ullared igår, vilket iofs innbär 14-15 timmar på en buss och 9 timmar shopping. Jag hade en riktigt bra resa, trevligt sällskap, mycket skratt och bra shopping :) Erica och jag avslutade shoppingen med att kika in i en erotikshop, haha! Var ju bara tvungen när vi gick förbi den. Fanns ovanligt mycket platser i bussen, så jag bredde ut mig över två säten. Slockade direkt när jag kom hem i natt, min älskade säng!


Ikväll väntar utgång och Hela Huset Gungar! Lär ju bli massor med folk, så gäller att vara där i tid ;)

Av Ellenor - 24 september 2009 20:45


Hur tänkte dem när de skickade hem Nils från Idol igår?! Killen är grym på att sjunga! Finns så många andra som kunde ha åkt hem istället. Har ingen favorit just för tillfället, men kommer nog.


Jag ska lägga mig och sova ett tag efter kvällens Idol, åker ju kl 01 i natt!

Cizzi, Millan, jag och Erica :)

Av Ellenor - 23 september 2009 22:41



Jag är peppad inför helgen, ska bli riktigt skoj! Ullared på Fredag och Hela Huset Gungar på Lördag! Söndag = sova, äta, slappa ;) sweet sunday! Innan dessa roligheter har jag något att göra, det gör ont i mig att behöva göra det, men jag känner att jag måste.. om det ska bli chans till en förbättring. För på det här sättet fungerar inte, i längden.


 Föresten har jag kommit på en sak.. att ibland måste man improvisera sitt manus! 

 

Av Ellenor - 20 september 2009 17:43


Underbara Söndag! För mig är det just den här dagen då man ska vara riktigt lat av sig. Äta onyttigt, sova och slappa. Utan att få dåligt samvete för något av detta. Bara ta det riktigt lugnt. Även traska omkring i riktigt sloiga myskläder är extra perfekt för denna dag.


Tummen upp för Söndagar!

Av Ellenor - 19 september 2009 23:46



Jag tittar upp mot himlen och ser karlavagnen ikväll. Jag kan fortfarande inte avgöra om det är den stora eller lilla som gnistrar där uppe. Men jag vet att det är alltid samma karlavagn jag ser, den är alltid på samma ställe, från samma plats jag står på. Det hugger till lite att se den. Jag får vackra minnen, som gör ont.

Camilla och jag drack mynt-te och skrattade ikväll. I den stunden fick jag ett lyckorus genom hela kroppen!

Av Ellenor - 18 september 2009 23:35


Vad tänker hon? Vad går runt när hon kommer mot mig? Vad menar hon med sina gulliga läten?


Min lilla söta katt. Ibland ser det ut som du ler mot mig. När hon buffar på mig, kliver på mig, pussar mig, tittar på mig med stora ögon, ligger på mitt bröst och sover sött. Ofta tänker jag att katten (ett husdjur överhuvetaget) är den bästa vän man kan ha. Finns alltid där, lyssnar alltid på en, struntar absolut fullständigt i hur man ser ut, behåller alla hemligheter. Hon är bara nöjd och glad så länge jag bryr sig om, kelar med och klappar henne.


Puss på dig min älsklings katt!

Av Ellenor - 16 september 2009 22:40


Idag har det varit en riktigt härlig dag! Har varit till körskolan och fixat så jag fått inloggning på deras dator, så jag kan gå dit och plugga även på deras datorer. I eftermiddags umgicks jag med lite folk och fick riktigt goda skrattstunder.. "försöks obejekt", eller vad kom vi fram till? ;D haha! Övningskörningen gick också väldigt bra! =) Plus att det varit vackert väder!

Av Ellenor - 13 september 2009 23:45


Jag försöker komma på sommarens låt. De senastre fyra-fem åren har det varit helt självklart, men inte i år. Drängarna - raggaren, känns väl som att det skulle kunna vara den åtminstone ;) Likaså James Blunt - Cry.


Igår beställde jag och Linda biljetter till Winnerbäck som spelar i Leksand den 4 December! :D

Ovido - Quiz & Flashcards