Alla inlägg den 20 december 2011

Av Ellenor - 20 december 2011 23:22

Snön har nu fallit och den ligger så fint överallt, det har varit hyfasd temp ute men nu är det ganska kallt, minus 8 grader och det ska bli ännu kallare imorgon. Då stannar jag inne heeela dagen tror jag :p


Jag kan nog innerligt säga att jag avskyr PMS. För jag blir så jäkla ostabil. Jag känner mig super lycklig SAMTIDIGT som jag känner mig jätte deprimerad och i verkligheten finns det inget speciellt åt något håll. Jag blir extra extra känslig och gråter hur lätt som helst, blir väldigt lätt irriterad för småsaker. Sedan ska vi inte ens tala om hur stressad jag kan bli, för... ingenting! Jag skriver "att göra listor" och det känns som jag har 10 saker, och på lappen står det bara 3, det blir ju helt konstigt. Jag känner för att gömma mig under täcket för att sova och strunta i allt.. strunta i vadå? Det finns ju inget! Det är bara roliga saker att se fram emot.


Ska väl sova om ett tag iaf.
Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards