Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ellenor - 21 december 2011 23:03

Vart kommer alla människor ifrån? Mitt under dagen på Kupolen brukar det vara rätt så tomt! Men helt plötsligt, bara för att det är jul så tar sig varenda människa ut och springer runt som en yr höna. Så känns det iaf. Inklusive mig själv kanske? Det har iaf blivit ett par extra vändor ut för att shoppa de två senaste veckorna.

Jag hittade hur som helst det jag skulle ha, så jag blev nöjd och glad :) Tror även att jag träffade på några fullisar inne på Åhlens. Jag gick för att kolla på något och bakom mig stod några medelåldersmän vid parfymerna, jag tyckte att det luktade alkohol och plötsligt åker en parfym flaska i golvet, karlarna som redan är något högljudda börjar nu skämta om detta och skratta.

Ikväll tränade jag julmedel pass på Friskis med Sara. Det var såååå roligt :D jag hade sååå kul precis hela passet :D Tränaren för passet hade tomteluva och en stor tomterock på sig, uppstoppad med en stor mage. Han är så bra och bjuder verkligen på sig själv :D trots att det måste bli tok varmt att hoppa runt i det där en hel timme.

Jag är redan trött och funderar över om det får bli lite tidigare säng ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards