Alla inlägg under juni 2011

Av Ellenor - 29 juni 2011 22:39

Har pressat i solen idag, vilket gav resultat :D Sommarbrun och fräsch, här kommer jag! Har tränat också, det är verkligen som terapi, sååå härligt.


Att åka hit var det bästa jag kunde göra. Jag vill varken se eller höra spår av någon festival och det slipper jag nu. Här är allt lugnt och tyst. Det är en jättefin kväll och doften av sommar smyger in genom fönstret.

Av Ellenor - 25 juni 2011 22:07

Kramar som aldrig vill ta slut. Han pussar bort mina tårar och vi håller varandra i handen. Känner hur hans tårar droppar ner på kläderna och hur händerna blir våta.


Det elaka kan vara så vackert.

... jag ska sakna dig imorgon ...

Av Ellenor - 23 juni 2011 15:03

Det värsta hemmasyssla som jag vet! Alltså, blä!

Speciellt när det blir sådär mycket och rester från kastruller och annat har ramlat ner i diskhon, så blir det blött till råga på allt. Gaaahhh! Jag mår illa varje gång och jag gör det så fort jag bara kan för att slippa känna och se äckelheten! Så ligger det blöta matrester kvar iaf!! JAG FÅR KVÄLJNINGAR :( Ändå måste man ta i alltihopa, skölja av vissa saker och lägga i diskmaskinen. Hur kan jag mig inte lära mig, att skölja av och lägga direkt i maskinen från början, så slipper jag ju där högen sen.
---------------------------------------

En gång i tiden har det fungerat, tanken hade inte ens slagit mig. Plötsligt blev det så jobbigt. Jag dog inombords när minnen väcktes till liv. Nu kämpar jag för allt jag har, för att komma tillbaka till det enkla. Dock är det stöd som jag behöver och inte något annat.

Av Ellenor - 21 juni 2011 14:34

Det känns mycket märkligt att plötsligt inte ha någonting att göra, när jag haft det de senaste tre veckorna, varje dag har det varit fullt upp. Men jag behöver nog det också. Speciellt efter förra veckan, som var både bäst och värst!

Ska ta mig till stan en sväng och fixa lite grejer och så ska jag tvätta ikväll. Lagom lugnt och skönt sådär :) Får se om det dyker upp något annat trevligt också.

Av Ellenor - 20 juni 2011 20:17

Grymt att träna ikväll! Att sitta i gräset och vänta på att utegympan med Friskis & Svettis ska börja känns så extremt somrigt. Solen sken under hela passet och jag älskar speciellt när jag får göra boxnings rörelser till glad musik, då tar jag ut mig som allra mest. Positiva tankar fyller mitt huvud till max när jag tränar!

Förövrigt så önskar jag att andra kunde ta beslut åt mig just nu.
För jag vill inte. För jag orkar inte.

Av Ellenor - 18 juni 2011 16:14

Inflyttningsfesten hos Ricard igår var hur kul som helst! Spelade först lite kortspel och sedan Alias. Vi kom på att vi skulle köra tjejerna mot killarna! Tjejerna hade en blå plutt och killarna en rosa ;P Tjejerna vann överlägset ;) hihi.


Tiden gick och efter många och men bestämde vi oss för att gå mot stan. Tappade lite folk på vägen, några gick hem och nån försvann :p En person blev lite väl full så Ricard, jag och Malin fick stanna och ta hand om honom. Tog ett bra tag men tillslut fixade vi till det så gott vi kunde :)


Jag och Malin gick från Bullermyren hem till stan. Det var faktiskt lite läskigt att gå den vägen helt själva, men det gick bra och så var vi ju två! Jag somnade runt 03:45 typ, heheh.


En sjukt trevlig kväll iaf! :)


Idag har det i princip bara varit att ladda om inför ikväll.

20års fest står på schemtat!

Av Ellenor - 17 juni 2011 13:01

Icke godkänd uppkörning, p.g.a: för ouppmärksam vid ett trafiljus och en väjningsplikt, där det KUNDE ha uppstått en farlig situation. Men det gjorde det ju inte? Det kom inte ens några bilar, och därför ansåg jag att jag kunde köra.. hade det kommit bilar hade jag självklart stannat! Så det där förstod jag inte =/ Däremot förstår jag att jag inte fick godkänt för att jag råkade köra 80 på 60-väg, en pytteliten bit bara!! Men ah :( Så typiskt! Höll verkligen stenkoll på den där hastighetsmätaren och så missar jag iaf! Kanske höll jag för bra koll.


Fixade iaf teorin igår :)


Efter en vecka med i princip bara plugg, så ska jag festa ikväll!
Blir både att fira och sörja.


SKÅL!


Av Ellenor - 15 juni 2011 01:03

Klockan är alldelses för mycket och jag borde sova. Somnade iofs till två timmar tidigare under kvällen, så är säkert därför jag ännu är vaken.


Något har lyfts från mina axlar. Har pratat lite på msn och det är alltid skönt att få lätta sitt hjärta :) Det är skönt när personen redan vet bakgrunden till olika saker utan att jag behöver förklara mig en massa.


Det fungerar fortfarande och
jag håller fortfarande ihop bitarna av mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards