Alla inlägg den 19 december 2011

Av Ellenor - 19 december 2011 20:09

Idag har jag varit på Kupolen i 5 timmar och lite längre ändå! Just nu värker mina fötter och det första jag gjorde när jag kom hem var att hälla i mig vatten, såå törstig!

Började att luncha med Carro och Jenny på tacobar, sedan började julklapps jakten. Vi gick runt på varenda affär tror jag! På skohuset provade jag och Carro "rullande" skor, haha, förövrigt hittade jag inga vettiga skor. På Gina la jag undan två klänningar som jag vill fundera lite på, på H&M köpte jag en klänning och la undan en till.

Lite senare träffade jag Belma. Vi gick in på H&M och det blev min tredje tur där :p Sedan blev det bl.a BR, cervera, apoteket och ica.

Mina fynd idag: En klänning, tre trosor, ett par örhängen, julklapp till pappa, tandtråd och en ansikts produkt.

Måste tillbaka imorgon och bestämma hur jag ska göra med klänningarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards