Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Ellenor - 20 augusti 2011 12:54

Bion igår var jättebra! Filmen berörde mig och jag tyckte att de spelade allra bäst mot varandra, ganska självklart. Sedan att Tinas repliker, efter Cillas död, kändes väldigt äkta. Men det är också ganska självklart. Såg en intervju med tjejerna och det var inte alls svårt att sätta sig in i den rollen.. om en av dem skulle försvinna.

Jag trodde att jag skulle gråta mycket mer, riktigt sådär snyftande.. Men det var något som stoppade, jag har svårt att gråta inför många (och okända) människor. Så det blir som automatiskt att jag trycker tillbaka tårarna. Så om gråter jag ändå, är det troligtvis illa ställt.

Annars då? Jag är på tok för mätt just nu efter lunchen men ändå sugen på godis, jobbigt :( Men får lov att vänta till senare.

Blir iaf tacos och skärgårdsdoktorn ikväll =) kanske ett glas vin till också!

Ovido - Quiz & Flashcards