Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Ellenor - 14 augusti 2011 22:56

Jag har haft en väldigt lugn och mysig helg :)  Även fast det inte riktigt blev jag tänkt från början.

Igår lyckades jag och Ricard, tillslut, hitta ett ställe att grilla på. Vi är nu bäst på att grilla hamburgare i naturen, hihi :D Sedan åkte vi hem till honom och drack vin, åt kex med ost och vindruvor, mums =)

Idag träffade jag och Malin en gyminstruktör på Friskis & Svettis, det kändes bra och jättekul! Vi körde ett litet pass direkt efter, ingen idé att vänta! Ska bli sååå roligt att äntligen få komma igång!! :)
-----------------
Något tråkigt hände i helgen också. En bekant till mig blev knivhuggen :( Han kunde ha dött! :( Mina ögon tåras när jag tänker på det och jag blir så rädd.. När det händer så nära. Man tror liksom inte att det gör det.. men det gör det. F*n vad arg jag blir! Hur kan någon människa göra så?? Det är ofattbart för mig! Han hade tur och klarade sig, när jag hörde det kunde jag åtminstone andas ut. 

Ovido - Quiz & Flashcards