Alla inlägg under juli 2011

Av Ellenor - 5 juli 2011 23:34

Fint väder, jag blir glad av att dansa och Malin ville med, så varför inte?


Det var jätteroligt men tror nog att jag måste öva lite mer på stegen, haha ;D Mathias och hans kompis Andreas var också där, så vi hängde med dem :)


"försök att hitta på saker, sitt inte inne och grubbla för mycket"  ...
var det någon som sa till mig, och det är precis det jag måste försöka med!
Även fast det gör ont, även fast jag saknar, även fast jag går sönder..

Av Ellenor - 4 juli 2011 11:26

Luktar jag sopor nu? Behöver jag en till dusch denna morgon?


Efter att ha gått genom stan kan man nästan tro det iaf! Usch, vad det stinker! Äckligt alltså. Men så är det när staden man bor i arrangerar Sveriges största festival som över 40 000 människor besöker.


Denna vecka måste jag leta kläder till bröllopet som jag ska gå på, nu på Lördag. Måste även ringa och höra mig för om det finns något jobb under sommaren.


... hur ska jag veta om ingen lärt mig hur ...

Av Ellenor - 3 juli 2011 21:53

"jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig"*


"det är dags att lägga på

men att stanna känns så rätt

och jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut"


"lät du henne komma närmre
var hon vackrare än mig
det finns dagar som jag tänker
mer på henne än på dig"


"din sol har landat i mitt knä och gått sönder
och våra rader trillar ur och ligger kvar
det finns en fara i att aldrig hitta vägen
det finns nåt vackert
med att vandra den ändå"


"jag är nog inte den du drömmer om

men jag är den du ser"

Av Ellenor - 1 juli 2011 23:45

Har åkt moped idag för första gången sedan jag gick i 9an, lite läskigt men det var jättekul! Sedan myste vi i gräset på en filt med spel och gott att äta.


Tack för en fin kväll Malin :)


Så lustigt, för jag tänkte på det enda moped minnet tidigare idag, när vi tre åkte på den där matrasten i 9an när det var strejk. Jag skrattade för mig själv då och jag skrattar för mig själv nu, hahahahaa, vad roligt det var!

Ovido - Quiz & Flashcards