Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Ellenor - 23 juli 2011 14:32

Den här dagen varit SÅ lång och SÅ tråkig. Jag har ingenting att göra. Åhhh! Jag kanske ska ta och städa lite bara för att?


Är kattvakt några dagar åt en söt tjockis Missan som alltid ser nöjd ut och åt en underbar sötis Sotis som kommer och kelar när hon själv vill :) Ska åka och ge de lite mat senare.


Föresten så tror jag att mormor skojar lite med mig när jag är ute och kör bil.. Backspegeln brukar vara helt sne och vriden när jag kommer tillbaka. Är alltid själv på mina turer när detta händer. Har heller aldrig någonsin hänt tidigare. Mormor ville visst verkligen åka med mig när jag tagit mitt körkort =)


Jag själv vill ha sällskap ikväll. Idag är det fan inte bra nånstans på den biten :(
Som vanligt är jag dessutom extremt kramis och mysis =(

Ovido - Quiz & Flashcards