Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Ellenor - 31 juli 2011 14:27

En händelserik och rolig helg! :)

I Fredags var det Ullared som gällde, det betyder 14 timmar i buss + 9 timmar shopping, och nästan ingen sömn alls på det. På hemvägen när vi stannade och rastade kändes som jag hade blåmärken under fötterna och jag hade ont i ben, armar, rygg, rumpa och svank :p hahaha.

På Lördagen hade jag julafton här hemma, tog mig över en timme att packa upp allting och ställa allt på plats :D Sen var det bara att börja städa eftersom jag stod för kvällens förfest :)

Jag hade verkligen en jättebra kväll igår! Vi pratade oss igenom hela kvällen, om allt mellan himel och jord. Det var inte så bra musik på krogen men vi fick några låtar att dansa till. Tack tjejer! Veronika, Malin, Josefin och Caroline :)

Ovido - Quiz & Flashcards