Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ellenor - 28 juli 2011 21:33

I natt kl 01 åker jag och Malin buss till Ullared. Det innebär shopping heeela dagen lång imorgon :D Jag längtar!! Det ska bli så roligt, bara gå loss på allting som finns! Jag är helt uppspelt och känner mig som ett barn på julafton :p

Princip hela denna dag har gått åt till att förbereda en massa grejer. Packa allt man ska ha med sig, ladda mp3 och mobil, kolla inköpningslistor o.s.v, o.s.v Skjutsen hem imorgon har också äntligen fixat sig :) Tack!

Jag körde ett ute pass på Friskis. De kvinnorna kan verkligen bjuda på sig själva! De gör träningen riktigt rolig, dessutom är det rolig musik, och sånt som alla känner igen liksom. Ja, detta pass toppar faktiskt alla i sommar! Jag ler hela tiden och glömmer nästan bort att jag anstänger mig, så roligt har jag! =)

Ovido - Quiz & Flashcards