Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Ellenor - 9 juli 2011 23:45

Min kusin Andreas och hans Liselott måste vara det vackraste brudparet i hela världen


Det var så fint i kyrkan och att höra de säga "ja" till varandra var underbart. När vi kommit ut igen kastade alla ris över dem och sedan blev det kramkalas innan vi begav oss till middagen.


Brudparet kom dit med häst och vagn. När det hölls tal blev mina och många andras ögon tårfyllda, samtidigt som vi skrattade för de innehöll så mycket roligt. Talen hölls av föräldrar, syskon, vänner och arbetskamrater. Det sjöngs och spelades fina låtar. En liten film från möhippan och svensexan visades, det var bara roligt! :D Maten var god och tårtan jättefin!


Alltihop avslutades med brudvals som sedan övergick till ett dansgolv med krogen musik typ ;P Jag tog en sväng om med mina kusiner och vi dansade även med farmor, jag såg på hela henne HUR ROLIGT hon hade!! :) Jag kunde även se på farfar att han tyckte det var jätteroligt att kolla på allt, så synd att han inte kan dansa. Jag och Ellen shakade loss mest tillsammans, det var great!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards