Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Ellenor - 20 juli 2011 16:09

Nu är min snygga tavla klar! Den glänser på väggen och snart åker blommorna upp också! ... och jag har äntligen kunnat göra den för att idag hämtade jag ut mitt körkort! =) Åh gud, när jag tänker på det.. HUR har jag lyckats? Jag som verkligen har tappat all (trodde jag iaf :p) motivation till att plugga efter gymnasiet, men det är ju i princip det enda jag har fått göra det senaste halvåret! Troligen klarade jag det för att jag visste att det är något som kommer vara värt precis hela mitt liv. Ett halvår är inte så mycket om man tänker så ;D


Ikväll ska jag på bio och se Harry Potter filmen. Ska gå med Carro och min kusin Ellen, det är så roligt att vi kan börja hitta på saker tillsammans nu :)
-------

Filmen var superduper jättebra! :D

Ovido - Quiz & Flashcards