Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Ellenor - 29 maj 2011 23:55

Jag svimmar 10 gånger om. Precis så känns det.

Kan liksom inte riktigt förstå att lilla jag ska till stora New York. Det känns hur läskigt som helst! Men samtidigt otroligt roligt och jag tror att jag kommer få en jättebra vecka! Har gått igenom hundra gånger så att jag verkligen inte glömt något och funderat fram och tillbaka om jag ska ta med det eller det.

Imorgon kommer bli en lång dag. Vi börjar att åka från Blge kl 08 och kommer vara framme i New York kl 19 (amerikansk tid!) och då är kl mitt i natten här i Sverige, närmare bestämt 01. Så de ligger alltså 6 timmar efter oss. Kan tålas att tänkas på :) Jag kommer faktiskt ha med mig mitt armbandsur, så jag kan hålla koll på tiden här hemma, så jag inte riskerar att väcka nån mitt i natten eller så ;D

Kom ihåg föresten! Att skicka sms till mig kostar precis som när jag är i Sverige, så det är fritt fram :D Men ring mig inte i annat än nödfall ;D för det blir svindyrt för mig :p (vanlig kostnad för er dock).

Jag kommer ha min dator med mig, så jag kan tömma kameran, det lär behövas varje dag, så mycket bilder som jag tar :p Hoppas även att hotellet har internet och hoppas att jag kan få nån minut över till att blogga och uppdatera mig =)

Ovido - Quiz & Flashcards