Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ellenor - 11 maj 2011 20:36

Jag har utvecklats så himla mycket som person de senaste åren och jag är väldigt glad att jag tillåtit mig själv att göra det. Mycket det som det handlar om, att tillåta sig själv. Dock så vet jag att jag kan komma ännu längre, vilket jag också vill.


Som jag tidigare nämnt i bloggen finns det en sak som jag inte fått bukt med, en stor grej som påverkar mig i stor utsträckning. Detta är något som jag verkligen vill kunna hantera, för det räcker.


Jag vet att man aldrig kommer bli helt klar med sig själv, det kommer ständigt nya saker och det finns alltid något som kan bli lite bättre. Men så länge allt är hanterbart, då är man så klar med sig själv som man kan bli. Enligt mig.
-----------------------
Imorse hade jag körlektion, det gick bra! Min körlärare tyckte det var märkligt att jag inte fått godkänt på vissa grejer under test-uppkörningen. Hon tycker även att det är hög tid att boka uppkörning och teroiprov, wooohoo! Vi fick ganska så roligt åt en bil bakom oss på ett ställe, hahah! :p


Tränade aerobics med Sara ikväll =)

Ovido - Quiz & Flashcards