Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Ellenor - 14 maj 2011 23:45

Jag var på cirkus idag för första gången på 10-15 år, det var så himla kul! :D Clownerna var helt klart bäst och självklart roligast :D

På kvällen blev det Eurovisionsongcontest -mys med Belma och Ricard. Pizza och godis till det, mumma! Jag blev förvånad över hur lika klass låtarna låg i och började faktiskt nästan direkt ändra min åsikt (som inte varit den bästa) om Eric Saade's låt. Förutom hans låt gillade jag Moldavien, de var lite crazy men annorlunda, lika så Irlands bidrag :p Azerbaijan var också helt okej, men inte riktigt lika bra. Jag hoppade verkligen att Sverige skulle vinna när de låg där i toppen, skulle vara kul att ha hela kalaset i Sverige :D Då skulle jag gå dit :p

Jag var helt sjukt trött ikväll. Bredde ut mig i Belmas i soffa och höll på att somna flera gånger och nästan varje gång ryckte jag till :p

Ovido - Quiz & Flashcards