Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ellenor - 13 maj 2011 14:10

Hur kan man vara så respektlös?


Jag var påväg hem och mötte en kvinna som gick på ett väldigt annorlunda sätt. Strax före mig cyklade fyra tjejer, de började skratta och glo på den här kvinnan, t.o.m långt efter att de cyklat förbi henne. Jag såg att hon blev ansträngd och försökte gå s.k normalt, men det gick inte.


Jag finner inga ord. Hur kan man göra på det sättet?! Det är så elakt! Man skrattar inte åt någon för att denne är annorlunda! Kvinnan hade inte gjort dem någonting.
-------------------
Min vecka då? Den har varit som en berg och dalbana! Har varit värsta PMS-monstret på länge. Har blivit sur/irriterad för jätte konstiga saker, gråtit för ingenting, sedan bett om ursäkt och har haft ur-dåligt samvete. Just nu är jag väldigt glad iaf!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards