Alla inlägg under mars 2011

Av Ellenor - 18 mars 2011 15:47

Snö oväder utomhus.

Sommar musik inomhus.


Jag kan inte låta bli. Längtar till sommaren och fick bara lust!

Det är saker som händer, både runt omkring och med mig själv.
Den här gången ska jag våga se det, inte blunda och låtsas som ingenting..

:)

Av Ellenor - 15 mars 2011 22:15

Ikväll var det danspass på Friskis och det gjorde mig superglad! :D Har varit på det förut och det är hur kul som helst, bara att släppa loss och hänga med.


En av låtarna vi dansade till var "yes sir I can boogie". Så himla rolig och söt på nåt sätt, gulliga steg liksom :D Vet precis vad Ricard skulle säga "det där är tjejigt" :p Tror inte han nånsin skulle gå på det.. :( :p

Av Ellenor - 11 mars 2011 12:12

Fasiken vad jag är glad idag!! :D


Det är Fredag och jag har längtat heela veckan! Snart ska jag dra mig till körskolan för att plugga teori, har nog inte sådär extremt långt kvar nu faktiskt. Ikväll ska jag och babe äta semla på café, det ska bli så gott och mysigt!


Är det föresten nån som är intresserad av att dra på Hela Huset nån månad framöver? Skulle vara jättekul :)

Av Ellenor - 9 mars 2011 18:07

Klänning mysteriet löste sig och i min garderob hänger nu en ny :)


Jag är åter hemma och allt surrar på som vanligt. Veckan har hittils gått segt och jag längtar till helgen. Har iaf fått saker uträttade och även om det går sakta så går det iaf framåt, det är huvudsaken!

Träningen denna vecka har varit sisådär, i Måndags hamnade jag på värsta tant passet =/ Igår var passet (dans fuego) så tråkigt att jag pallade inte vara kvar, dock är det lite konstigt.. jag borde tycka att det är roligt, men det gör jag inte :s Jag ska iaf i fortsättningen hålla mig till aerobics, roliga bas/medel och after work samt special pass! =)


Av Ellenor - 5 mars 2011 21:01

Efter att ha installerat mig på hotellet sent igår eftermiddag åkte jag in till stan för att äta, det blev en kebabrulle i Kungshallen :) Gick runt i stan lite innan jag åkte tillbaka och myste hela kvällen för mig själv. Det var riktigt riktigt skönt! Jag, datorn, godis och ensamheten. Ibland tycker jag om att vara helt ensam.


Idag har jag umgåtts med Ida hela dagen, jättekul att träffa henne! :) Vi shoppade och jag hittade tre klänningar som jag vill ha, dock måste jag välja bort nån, så svårt :( Vi åt mat i Gamla Stan, efter det fikade vi och blev proppmätta, inte bra alltså :p Ikväll är jag åter ensam och myser för mig själv, underbart!! :)


Imorgon innan jag åker hem ska jag träffa Charlotte och Caroline, senare Katarina :)

Av Ellenor - 1 mars 2011 15:15

Den musiken gör mig glad! Jag blir pepp och uppåt! De flesta låtar är väldigt dansvänliga och härliga att bara släppa loss till! Och att dansa gör mig glad =)


Och nu tänker många "hur kan du tycka om sån skit?! HUR?!?!". Ja ni, jag har inget rakt och helt svar på det, men det behöver jag ju inte heller ha! Jag tycker som jag gör och thats it :-)


Finns det nån mer som blir glad och danssugen av denna musik? :)

Ovido - Quiz & Flashcards