Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Ellenor - 5 mars 2011 21:01

Efter att ha installerat mig på hotellet sent igår eftermiddag åkte jag in till stan för att äta, det blev en kebabrulle i Kungshallen :) Gick runt i stan lite innan jag åkte tillbaka och myste hela kvällen för mig själv. Det var riktigt riktigt skönt! Jag, datorn, godis och ensamheten. Ibland tycker jag om att vara helt ensam.


Idag har jag umgåtts med Ida hela dagen, jättekul att träffa henne! :) Vi shoppade och jag hittade tre klänningar som jag vill ha, dock måste jag välja bort nån, så svårt :( Vi åt mat i Gamla Stan, efter det fikade vi och blev proppmätta, inte bra alltså :p Ikväll är jag åter ensam och myser för mig själv, underbart!! :)


Imorgon innan jag åker hem ska jag träffa Charlotte och Caroline, senare Katarina :)

Ovido - Quiz & Flashcards