Alla inlägg den 30 september 2011

Av Ellenor - 30 september 2011 13:23

Jag är dunderförkyld, hostig och det kliar ännu värre i gommen nu. Så det blev att stanna hemma från jobbet idag, vill inte :( Försökte komma på alla möjliga skäl till att jobba, men förkylingen tog över.


Det är jättefint väder idag också, så känns extra surt. Ska väl försöka ta mig ut på något sätt iaf.. vill ta del av solen när den väl är här! Ingen träning blir det ikväll heller :(


Nu är Katarina i Japan föresten, antar jag iaf. Flyget gick kl 19:10 från Sverige igårkväll, hon skulle mellanlanda i Kina. Herregud vilken modig kompis jag har! Jag beundrar henne verkligen. Hon känner inte en enda kotte där nere, allt blir nytt och språket är svårt.. Personligen föreställer jag mig det som att komma till en helt annan värld. Men vilken otrolig resa, vilka minnen för livet.


Stort grattis till Belma och hennes nya jobb :D och grattis till hennes dotter Maya som fyller 3 år idag! =)

Ovido - Quiz & Flashcards