Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ellenor - 11 september 2011 21:19

I Fredags kom Katarina hit, som sagt. Jag hämtade henne med bil, så nu har hon också fått åka med mig :) Vi tog det lite lugnt hemma hos mig ett tag innan vi först åkte och handlade på systemet och sedan vidare till Max :)


I Lördags tog vi en shopping runda på Kupolen! Blev några timmar och några köp för oss båda. Efteråt gick vi till Max igen :p Fast denna gång åt vi bara glass, det var så varmt så vi kunde sitta ute, härligt! =) Sedan hem för att fixa oss inför kvällens fest :D Det var vi, Ricard, Josefin och Caroline. Vi spelade Brain Storm nästan hela kvällen, jag och Katti loosade, haha. Kvällen slutade vart?! Just det, Flamingo! ;) Jag hade kul! :D Vi dansade massor och det var mycket folk :D Tog en liten sväng på stan innan vi gick hem. Jag och Katti hade helt sjukt roligt på hemvägen, hahah! ;D


Idag var vi ganska så sega, iaf jag :p Vi skulle fika på Peace & Love cafeét, men det var stängt :( Så vi gick till Kupolen istället och åt på Matpalatset. När vi kom hem degade vi bara :p Jag var riktigt seg, haha. Första gången jag blev bakis på jag vet inte hur länge, upp mot ett år iaf.


Jag har haft en jättebra helg och jag är så glad att Katti kunde komma! Det känns väldigt bra att ha träffat henne innan hon nu åker. Önskar henne all lycka och jag är säker på att hon kommer klara sig galant, där borta på andra sidan jorden :)

Ovido - Quiz & Flashcards