Alla inlägg den 9 september 2011

Av Ellenor - 9 september 2011 09:12

Idag ska jag städa och plocka fram grejer, för Katarina kommer hit och stannar över helgen :) Det behövs att vi träffas nu, för sen åker hon till Tokyo i ett år och vi kommer inte ses alls.

Jag ska även påbörja lite av min första uppgift på kursen jag ska läsa i höst. Även fast motivationen inte riktigt finns ska jag trots allt göra ett helhjärtat försök, för jag vill klara den och det skulle vara så himla skönt. Fast samtidigt vet jag att plugga inte är min starka sida.. Men jag ska prova och mer än så kan jag inte göra.

Fick nåt konstigt ryck att vilja lyssna på julmusik? Känns inte riktigt aktuellt än alltså ;P Fast just nu skrålar Bjällerklang ut ur mina högtalare iaf.

Nu ska jag gå och göra nån nytta :)

Oh, btw! Ska äta massa choklad idag :D mumma!

Ovido - Quiz & Flashcards