Direktlänk till inlägg 4 november 2011

When I'm standing in the dark I'll still believe..

Av Ellenor - 4 november 2011 12:54

Found myself today
Oh I found myself and ran away
Something pulled me back
The voice of reason I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight

So I won't give up, no I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong, even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

Seen that ray of light
And it's shining on my destiny
Shining all the time
And I wont be afraid
To follow everywhere it's taking me
All I know is yesterday is gone
And right now I belong
To this moment to my dreams

It doesn't matter what people say
And it doesn't matter how long it takes
Believe in yourself and you'll fly high
And it only matters how true you are
Be true to yourself and follow your heart

 
 
Ingen bild

Josefin

15 november 2011 22:22

åh! den filmen är så bra :D sången med så klart!

Ellenor

16 november 2011 11:12

Vilken film menar du? :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 30 april 2012 23:30

Först drog vi till Ekonomikum parken där vi träffade några av hans klasskompisar, vi körde några lekar och hade det trevligt i det superfina vädret :) Jag och Ricard gick sedan för att kolla på mösspåtagningen, vi trodde att de skulle sjunga också.. ...

Av Ellenor - 26 april 2012 10:44

Äntliigen är jag lite ledig idag!    Kommer bli en slappisch dag då jag ska gå runt i mjukisbrallor och ta det så lungt som det bara går. Har lite saker att göra, men det kommer ske i snigelfart :p   Lunch med Belma om en timme, jag längtar! ...

Av Ellenor - 20 april 2012 11:00

Det gör lite ont i mitt hjärta, för jag saknar en mamma.   Jag vet inte riktigt varför det kommit just nu, har känt så ett par dagar men imorse högg det liksom till extra mycket.. ...

Av Ellenor - 19 april 2012 22:15

"Drömliv. Lycklig på riktigt", skriven av Kajsa Ingemarsson och Karin Nordlander.   Den handlar om att hitta sitt grundackord till lycka och att man ska lära sig att lyssna på själen, för själen vet. Man är så upptaget av egot och dess makt, och ...

Av Ellenor - 18 april 2012 23:45

Ikväll har jag umgåtts med Carro :)   Jag hämtade henne och vi åkte mot Falun. Innan vi åkte ut på stora vägen stod poliserna och de vinkade in mig, denna gång fick jag bara blåsa och sedan önskade han mig en fortsatt trevlig kväll. Helt otroligt...

Ovido - Quiz & Flashcards