Alla inlägg den 13 november 2011

Av Ellenor - 13 november 2011 21:45

Min helg blev bäst! Även om den inte började så bra, hade värsta mensvärken i Fredags, i flera timmar satt skiten i :( Men när den gav med sig var det underbart och helgen blev ändå som planerad!


Fredag kväll hade jag förfest här hemma! När alla tillslut kom blev vi 8 st. Jag, Belma, Ricard, Veronika, Daniel, Caroline, Jenny och Josefin :) Målet var S2 och 90-tals party! Både förfesten och utgången blev galet lyckade :D Vi gick hemifrån i riktigt god tid och var inne bland de första. Det var mycket musik som man kände igen och det var superkul! :D Aqua - Barbie girl är en av dem som jag minns bäst ;) Dansade i princip heeela kvällen, fick ont i benen, haha :D


Lördag. På kvällen mötte jag Caroline och Charlotte vid tåget, äntligen kom de till Blge och fick se hur jag bor!! :) Vi handlade och lagade middag, egna hamburgare med klyftpotatis och massa gott till =) Sedan kollade vi bara på tv och de fick se bilderna från när jag och Ida var i Skottland.


Söndag. Vi gick upp tidigt och kl 10:30 gick vi mot stan. Tog en rundtur där och gick lite kringel krokar hem. Sedan tog vi en tur med bilen, först till Kupolen, där avslutade vi besöket med en utsökt fika :) Vi åkte runt till min gamla skola och lekte lite på skolgården ;D gick till bananbacken. Åkte vidare till Gammelgården där vi lekte igen :p Sedan till Plättbacken i hopp om att få se solnedgången, men det var så mycket moln och inte tillräckligt högt =/ Vi åkte hem och kollade i gamla album på oss, snacka om minnen som dök upp :D Avslutade med att laga mat och hänga lite vid datorn innan jag skjutsade dem till tåget.


Jag har verkligen haft en toppen bäst helg!

Ovido - Quiz & Flashcards