Alla inlägg den 5 november 2011

Av Ellenor - 5 november 2011 09:06

Idag vaknade jag alldeles för tidigt! Har nämligen varit vaken sen kl 07.


Igår hade jag en jättebra myskväll för mig själv. Ägnade mig åt att sy, kolla på Idol, äta godis och prata med folket på msn och fb. Amanda F och Moa var bäst på Idol! Jag fullkomligt älskar Amanda F's röst, den är hes och låter speciellt. Gillar hesa röster när det gäller sång. Och därför tycker jag också att hon ska vinna alltihopa! Moa kan ju alltid bli hennes låtskrivare ;) Hennes låt "when I held ya" äger.

Igår städade jag mitt rum också, äntligen!

Idag då? Funderar på gymmet, men får se. Annars blir det iaf att hjälpa pappa att städa här hemma, och så har jag tagit åt mig att fixa lunch.

Ikväll blir det party och jag ska vara snyggast! :P

Ovido - Quiz & Flashcards