Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Ellenor - 17 oktober 2009 20:52

Tre veckor sen, fyra veckor sen, fem veckor sen..? Jag minns faktiskt inte! Var bra längesen jag satt inne både Fredag och Lördag kväll. Men det är rätt skönt, säkert bra om inte annat ;D Just nu är jag ensamma hemma, jag roar mig med msn, tv, julmusik, och har ätit godis tidigare ikväll :) Mer eller mindre som vanligt alltså.


Just nu längtar jag bara till julen. Det kan vara Halloween, sedan tycker jag att det ska bli December. November är bara onödigt! Det är äckligt kallt och blir bara värrre ett par månader framåt, dessutom för långt till jul. December lyser iaf upp med allt julpynt och julstök för att slutligen bli julafton, som firas med hela tjocka släkten! "Vi har väldigt fina jular i jämförselse med många andra" har vi kommit fram till :-) Sedan kommer juldagen då man går ut och festar järnet! :D


Igår var jag på relsease party, Linda är hur bra som helst! Hon sjunger så vackert och berättar så otroligt. Linda vet och förstår, Linda har alltid haft styrkan, Linda har aldrig gett upp. Hon är min förebild i att vara stark, att aldrig ge upp.

Ovido - Quiz & Flashcards