Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Ellenor - 18 oktober 2011 17:44

SEG var ordet. Lite ont i fötterna, lite ont i ryggen och allmänt seg i kroppen. Det får man vara när man går upp kl 05 på morgonen för att jobba. Denna vecka är bara för att lära mig, sedan börjar det på riktigt i November, kommer bli varje veckodag. Tur att jag slutar tidigt :D men jag kommer då ha ett till jobb på eftermiddagen, så mitt liv i November kommer i princip bestå av: Jobba, sova, äta, träna, festa.


Ja, jag lägger till festa, för det är det jag misstänker att jag kommer vilja göra på helgerna, för att döva allt jobb eller nåt :p Måste ju få lite skoj mitt upp i allt :)


Jag är så sugen på kriminal filmer/serier! Jag har dock ingen att kolla med :( Är så tråkigt att kolla ensam. Har en Maria Wern liggandes på datorn, men ja.. den bara ligger där. Skulle passa perfekt nu, är värsta regn rusket ute. Mysväder alltså =)

Ovido - Quiz & Flashcards