Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ellenor - 16 oktober 2011 22:30

I Fredags blev det kinamat som sagt. Jag och Ricard åkte till Falun och vi var helt ensamma på restaurangen, det var oväntat men lite skönt. Maten smakade såå bra och efteråt fick vi varsin lyckokaka, jag har aldrig fått en sådan förut. Jag tyckte att texten jag fick, stämde, så jag sparade den i plånboken :) Hann precis hem så jag kunde se slutet på Idol :p


I Lördags sprang jag och Belma på stan och Kupolen en stund. Sen var det bara hem och fixa sig, sedan iväg hem till henne för party! Ricard och Tim kom dit senare, förfesten blev sjukt rolig :D Jag blandade till min drink, som blev jättegod =) Vi drog på Flamingo :p Träffade på Veronika där, det var trevligt :)


Idag bestod typ av pizza och Sunes Sommar, haha! Kom verkligen inte på något bättre att se. Skönt iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards