Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ellenor - 10 oktober 2011 18:45

Idag var jag och hälsade på hos Borlänge katthem. Så söta och fina små missar. De har det så bra där =) Finns leksaker, massa klätter saker, de har mat och vatten, andra katter att leka med. Små sötnosar :)

Jag är så glad att det finns katthem! <3
Men jag är så otroligt ledsen över att folk kan vara så elaka :( Att de bara överger ett djur :( I somras hade de hittat en kattmamma med små kattungar i ett soprum, de hade legat i en katrong med en ungsplåt över. Saknade den människan hjärta eller?    Jag började nästan gråta där och då, när kvinnan berättade det för mig.

Jag dömer inte folk, men jag kan absolut inte förstå att man kan göra något sådant.. Jag kommer nog aldrig någonsin förstå det heller.

Gör gärna något för katterna du också :)  www.katthemmet.com

Ovido - Quiz & Flashcards