Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ellenor - 19 april 2012 22:15

"Drömliv. Lycklig på riktigt", skriven av Kajsa Ingemarsson och Karin Nordlander.


Den handlar om att hitta sitt grundackord till lycka och att man ska lära sig att lyssna på själen, för själen vet. Man är så upptaget av egot och dess makt, och man lyssnar allt för ofta på detta, kanske t.o.m omedvetet. Alla s.k perfektbilder som finns idag, som praktiskt taget talar om hur våra liv + vi själva ska vara och se ut ....

En av de absolut bästa böcker som jag har läst. Fullkomligt älskar den! Jag håller med om det som står och jag tycker att det stämmer, jag hänger med på hur de menar och tänker.. Mitt tips: LÄS DEN!

"Har du inte hittat ditt grundackord till lycka så spelar det ingen roll hur många svindyra kostymer det hänger i garderoben"

Tack Ida för en superbra födelsedags present!! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards