Alla inlägg den 7 april 2012

Av Ellenor - 7 april 2012 19:30

Påskmat med släkten! Jag passade på att bjuda på fika och tårta i samma veva eftersom jag nyss fyllt år. Vi var rätt så många och vi hade det verkligen roligt och trevligt, vi skrattade jättemycket :D Jag hade albumet med bilder med mig från New York som folk har velat kolla i ett längre tag nu =) Min farmor är världens sötaste, hon ska alltid hitta något positivt i precis allt, det är såklart bra, men ibland blir det lite kul :)


Jag uppskattar väldigt mycket att vi kan vara så avslappnade i min släkt! Vi kan vara precis som vi är och vi behöver inga perfekt dukade bord med fina servetter och vara uppklädda till tänderna.. Har aldrig riktigt förstått grejen med det? Visst det kan vara kul ibland men att alltid hålla på så.. gu´ vad drygt!! Jag skulle känna att jag inte kunde slappna av då. Enda gången vi kör lite finare är på julen och det är ju helt okej! =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards