Alla inlägg den 6 april 2012

Av Ellenor - 6 april 2012 23:00

Idag har jag shoppat, behövde verkligen göra det eftersom massa saker håller på att ta slut + köpte födelsedagspresent till Belma ;) Fick tag i princip allting!

Ikväll blev det halv spontan utgång med Veronika! Jag hade varit småsugen under hela dagen på att dra ut men hade inte riktigt brytt mig. Men när hon skickade sms och frågade sa jag att vi kör! Jag drog hem till henne där vi förfestade och snackade skit, trevligt trevligt :D Vi bestämde oss för att gå på Liljan!

Påväg till krogen är det några som börjar ropa hej till oss från andra sidan gatan, vi viskar lite med varandra och är bara tysta. Tillslut säger en av dem Veronikas namn och då fattar hon att det är en av hennes bästa kompisar :p Så vi går över och gör sällskap med dom =) När vi väl kommer utanför Liljan är det nästan helt tomt där?!? Vi vill inte betala för ett tomt ställe så vi drar till..... Flamman! Tada! Oväntat va? ;D Musiken är sådär men det är mycket folk iaf :p

En trevlig kväll :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards