Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Ellenor - 25 mars 2012 15:15

Igår kväll skrev att jag skulle dansa hela natten och det lovar jag att jag gjorde! Dansade tills klockan var 03 (04, eftersom klockan vreds fram en timme) imorse! Blev genomsvettig, folk klev på mina fötter, fick vänta 100 år i baren och jag blev "instängd" på dansgolvet. Men ååhhh.. underbara 90 tal! Underbara nostalgi som uppstår!! :D Vi somnade kl 05:40, hahah, vilken natt!


Idag ska vi inte ens prata om, omg! :p Mina fötter värker rejält (speciellt den ena) har lite svårt att stödja på foten faktiskt, mina ben är som en gamal tants och jag har ont i huvudet, Ricard ligger inte långt efter ;D Så vi har legat i sängen och kollat på serier och film hela dagen typ, skrattat åt oss själva, för hur bra vi mår.. :p


Låtar jag saknade, bl.a:
Macarena
Celine Dion - My heart will go on
Martin - Yeah yeah wow wow

Ovido - Quiz & Flashcards