Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Ellenor - 6 mars 2012 23:20

Gosch vad jag har blivit dålig på att blogga!? Tänkte säga att jag inte har något att skriva om, men det stämmer inte.. jag har nog alltid något att skriva om egentligen.


Jag hade en superfin helg i Uppsala med Ricard :) Bl.a så åkte vi buss till Ikea i Lördags men lyckades hamna på en som tog en hel timme på sig, hahah (vi kunde ha kommit dit på 13 minuter ;D). Besöket blev bra iaf :) På kvällen blev det Beck filmer och pizza!


Igår var jag på en ny gyminstruktion, känner att jag vill börja igen.. för både jag och min kropp behöver det! Jag mår så himla bra. Ska jobba i veckan, förhoppningsvis alla dagar. Sitter och funderar på hur jag ska göra till helgen, är sugen på en visit till Sthlm men vill samtidigt stanna hemma för e.v utgång på Lördag, svårt.

Ovido - Quiz & Flashcards