Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Ellenor - 11 mars 2012 21:46

Haha, mådde inte så himla bra imorse :p Vaknade ändå jätte tidigt och gick upp en stund. Men sen hamnade jag i sängen igen och lyckades somna om :) Hela dagen slappade jag bara framför datorn.


Mot eftermiddagen hämtade jag Belma och vi åkte ut mitt i skogen, hihi ;D skulle planera och fixa lite grejer. Vädret var helt underbart!! :) :) Vi fick nästan till det som vi ville, men orkade inte hålla på hur länge som helst.. så gav upp till slut. På hemvägen såg vi rådjur :D så himla fina och söta! De stod bara och stirrade på oss, hihi :) Vi åkte precis i solnedgången, den var så  otroligt vacker. Vi hade en fantastisk Söndags eftermiddag tillsammans :)


Sen plockade jag upp lite alkohol som vi lämnat på förfesten igår och efter det drog jag hem till Jonte för att cheka in hans högtalare, de är helt okej men frågan är om ljudet kanske är liite för lågt.. får se hur jag gör!


Bestämde mig för att köpa pizza på hemvägen och jag mumsade i mig den som att jag aldrig sett pizza förut, haha! Har kollat på Spårlöst och snyftat litegrann, det här avsnittet var jättebra och jättefint.

Ovido - Quiz & Flashcards