Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Ellenor - 19 januari 2010 01:41

Ibland vill jag skriva något riktigt djupt här, som nu tex. Men det kommer inte fram, orden och meningarna vill inte forma sig som jag vill. Det mesta som skrivs här är så ytligt och väldigt lite av allt som jag egentligen tänker, känner och upplever. Antagligen kan jag inte skriva en massa privata saker, så som jag upptäckt att många andra gör, just för att alla kan läsa. Det funkar inte så för mig.


Ändå får jag lust ibland.. varför? Kanske för att jag trots allt, ibland, vill att folk ska veta hur jag tänker och vad som försigår på insidan. Men skulle folk tycka det var intressant? Skulle folk bry sig? Eller bara läsa, tänka något och gå vidare. Så som man oftast gör. Kanske är det därför jag inte väljer att skriva vissa saker här.


Så lär det nog förbli också. För orden och meningarna kommer ju inte fram, så som de gör när jag skriver privat.

Ovido - Quiz & Flashcards