Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Ellenor - 8 januari 2010 15:06

Hujedamig vad kallt det är! Jag kan säga att jag fryser konstant. Tar flera timmar för mig att värma upp och då försöker jag faktiskt göra något åt saken. Som att ha på mig varma kläder, sätta igång varmfläkten och bada fötterna i varmt vatten.


Lagomt vacker man var idag när jag kom hem föresten. Mascaran hade smetat ut sig så fint runt ögonen. Värme kunde det ju knappast bero på, så kylan kanske? :s


Ganska dålig uppdatering av bloggen de senaste två veckorna, men det beror på att jag har varit bortrest. Åkte upp till Vilhelmina över nyår, hade det riktigt bra och trevligt :) Kallt som attan var det en av kvällarna när vi tog oss en promenad, ögonfransarna blev frostiga!! Har aldrig varit med om det. Tur att man kunde värma sig ordentligt när man kom in ;)


Ikväll ska jag träna på Friskies, blir ett hederligt gamalt danspass :D

Ovido - Quiz & Flashcards