Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ellenor - 30 april 2011 22:45

Pictionary fick inleda kvällen i Skräddarbacken, medans jag, Ricard, Josefin och hennes kompis Carro inväntade de övriga festdeltagarna! Vi var helt inställda på hemmafest men eftersom bara Jonte tillslut dök upp så bestämde vi oss för att dra ut! Vi fortsatte förfesten med ölspel och singstar, hur kul som helst!! :)


Vi skulle åka buss till stan och var ute i god tid, trodde vi. Efter 10-15 minuter, fortfarande ingen buss! Jonte hade nämligen kollat fel, så där stod vi ute i kylan, mitt i natten och mitt i skogen. Men vi hade ändå roligt :p Efter ett tag fick vi äntligen tag i skjuts, killen körde fel men hittade efter många och men. Trångt i bilen men det fick gå, är lite kul också tycker jag :D


Väl på krogen hade jag jättekul! En hel del som man kände igen och jag dansade massor :) Ricard träffade en jobbarkompis och vi gick och käkade efteråt. Jag blev tillfrågad av nån på typ 40 år om jag ville med på efterfest, han försökte hur mycket som helst, men nejdu :p


Somnade närmare 04 snåret. En toppenkul kväll! :D

Ovido - Quiz & Flashcards