Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ellenor - 5 april 2011 19:48

Idag plockade jag fram mina fina stövlar ur garderoben och använde dem för första gången ute i år! Det kändes sådär riktigt vår:igt och det hördes lite när jag kom gående på gatan, underbart!! Äntligen äntligen går det mot ljusare tider  


Det går faktiskt jättebra på teorin nu, fixar de fyra första faserna och får jättebra poäng, så kommer jag till sista fasen och helt plötsligt ligger jag 12-13 poäng ifrån de andra och får inte godkänt. Måste vara det där hemska med reaktionssträcka, bromssträcka, rörelseenergi mm.. hur mycket det minskar och ökar, och allt vad det är! Lika det där med last och vikt på släp hit och dit. Åhhh!! bara jag fick lite kläm på det där, skulle jag snart vara i hamn ju.
Om nån kan förklara på ett enkelt sätt, är det väldigt välkommet   

Ovido - Quiz & Flashcards