Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Ellenor - 16 januari 2012 21:07

Fredag. Jag och Belma åt lunchbuffé på stan, det var bl.a potatisgratäng och rostbiff, mums mums :D Efter det åkte jag hem en kort stund och sedan iväg på träning, det var ett härligt pass! Sen var det bara hem och förbereda för kvällens party =) Jag plockade ihop mina saker och åkte hem till Belma, vi fixade oss tillsammans, jättekul :D Josefin hämtade upp oss lite senare och vi åkte till Carro i Falun.


På förfesten pratade vi bl.a om spöken, vi drog en massa historier för varandra som vi själva eller folk i vår omgivning upplevt, spännande! Vi åkte buss in till stan och gick på Vicsuella (eller hur det stavas :p). Det var kul men musiken var lite tråkig tyvärr. Belma och jag delade på en god rosa panter :D


Lördag. Åkte hem till Belma och vi beställde online pizza! Gott, välbehövligt och trevligt :D
Mot kvällen åkte jag hem till Lina och vi spelade dansspel och pratade en massa =) Medans vi tog en paus, så satte spelet igång sig själv helt plötsligt, valde låt och allt :p Det var lite freaky faktiskt.. hehe. Så då bestämde vi oss för att dansa lite igen ;) Kom hem runt kl 00 den kvällen.


Söndag. Spontant bestämde jag mig för att åka till Uppsala och hälsa på Ricard, kom på det kl 08 och tåget gick kl 10, så det blev snabbt att beställa biljett, duscha, plocka ihop lite grejer och dra. Vi käkade på Kina och han visade mig runt i stan :) Tyvärr var det ganska kallt så vi åkte hem till honom. Där hemma finns tre små superöta hundar, de bara stod och kollade på mig, hihihi :) Jag blev inte alls rädd för dem, det var nog första gången jag var så avslappnad med hundar, så direkt =)


Lite senare gick vi till köpcentrumet i närheten och köpte lite gott inför kvällen. Men vi skulle också ha nåt mer matigt och vi sparang runt hur länge som helst, haha.. ingen av oss visste vad vi var sugna på, men tillslut så. Väl hemma så åt vi först och efter nån timme så fixade vi chips med dip i sängen och låg och kollade på tv =)

Ovido - Quiz & Flashcards