Alla inlägg under februari 2011

Av Ellenor - 4 februari 2011 22:00

Partyy ikväll! Förfest hemma hos Belma där Ricard blandade rosa drinkar, jag tyckte det var gott! Vi spelade lite spel och pratade gamla fest minnen ;P Drog sen till Flamingo, musiken var okej, men den riktigt bra kom på slutet, när vi redan ställt oss i kö! Jaja, jag dansade lite på vägen ner iaf :p

Av Ellenor - 1 februari 2011 17:10

Jobb jobb idag! Det har känts toppen och allt har gått jättebra. Avdelningen är fantastisk och barnen helt underbara! Av alla ställen (och det är många) jag har varit på, är dessa barn de mest lydiga. De lyssnar, klarar av att sitta stilla en längre tid, tjatar inte, visar respekt, alla får vara med och några större bråk förekommer inte. Jag menar, det är 6 åringar! Lärarna är också väldigt duktiga på att ta itu med de bråk som kommer upp, även fast de är så små och handlar om missförstånd, så pratas det igenom. Mycket viktigt och mycket bra.


Efter ett antal timmar, ensam med tio st 6 åringar är jag fortfarande full av energi! Klockan 19 blir det träning på Friskis! :)

Ovido - Quiz & Flashcards