Alla inlägg den 24 september 2010

Av Ellenor - 24 september 2010 15:39

Plötsligt får jag jul känslor och blir varm i hela kroppen. Jag kan inte låta bli att lyssna på "tänd ett ljus" som både sprider hopp och jul glädje.


Just nu känns allt så extremt bra! Jag förstår inte att jag kommit så himla långt! Så otroligt långt. Jag trodde aldrig.. jo, vänta, nånstans trodde jag visst på det, det måste jag ha gjort, djupt djupt där inne fanns det. Däremot kan jag inte ens räkna alla gånger som det känts "detta går aldrig". Men fasiken vad det går! Allt går, bara man vill och aldrig aldrig aldrig ger sig, hoppet måste alltid finns nånstans inom en.


Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna

Det är mörkt nu, men det blir ljusare igen
Tänd ett ljus för allt du tror på

Ovido - Quiz & Flashcards